Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών εν γένει κατά ...

URL: http://archive.data.gov.gr/dataset/0ec8ed45-b8b9-44f1-8182-07c1750bd10c/resource/84beaea9-80c0-484c-b61d-0f103ca10733/download/2-2015.xlsx

Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων στην προκήρυξη 2Κ/2015.

Ενσωματώστε

Η προβολή του πόρου δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή. Κάντε κλίκ για περισσότερες πληροφορίες

Λήψη πόρου

Πρόσθετες Πληροφορίες

Πεδίο Τιμή
Τελευταία ενημέρωση Ιούνιος 4, 2018
Δημιουργήθηκε Ιούνιος 4, 2018
Διαμόρφωση XLSX
Άδεια License not specified
createdπάνω από 6 έτη πριν
formatXLSX
has views1
id84beaea9-80c0-484c-b61d-0f103ca10733
on same domain1
package id0ec8ed45-b8b9-44f1-8182-07c1750bd10c
position1
revision id755ecf71-01fa-424c-93ae-d83c69efa046
stateactive
url typeupload