Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών εν γένει κατά ...

URL: http://archive.data.gov.gr/dataset/0ec8ed45-b8b9-44f1-8182-07c1750bd10c/resource/2432e006-dbbe-47f6-b9db-199b1cd7823b/download/1-2015.xlsx

Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων στην προκήρυξη 1Κ/2015.

Ενσωματώστε

Η προβολή του πόρου δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή. Κάντε κλίκ για περισσότερες πληροφορίες

Λήψη πόρου

Πρόσθετες Πληροφορίες

Πεδίο Τιμή
Τελευταία ενημέρωση Ιούνιος 4, 2018
Δημιουργήθηκε Ιούνιος 4, 2018
Διαμόρφωση XLSX
Άδεια License not specified
createdπάνω από 6 έτη πριν
formatXLSX
has views1
id2432e006-dbbe-47f6-b9db-199b1cd7823b
on same domain1
package id0ec8ed45-b8b9-44f1-8182-07c1750bd10c
revision id225cb8bd-ee14-452f-b35e-89bbbc2a918a
stateactive
url typeupload