-
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών εν γένει κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη. -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη. -
Κατηγοριοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων ανά θέμα
Παρουσιάζεται το είδος των ερωτημάτων / προβλημάτων που τέθηκαν από τους πολίτες κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής... -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφων...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε...